Jak kupić bilet?
1. Wybierz przystanek początkowy.
2. Wybierz przystanek docelowy
3. Wybierz datę odjazdu
4. Kliknij przycisk "szukaj"
5. Wybierz przez kliknięcie znaczka w kolumnie "kup" dokładną godzinę odjazdu
6. Podaj dane pasażera: imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail, na który ma zostać wysłany bilet
7. Jeśli kwalifikujesz się, wybierz dostępną zniżkę:
- dla dziecka w wieku do 1 roku życia
- seniorzy w wieku powyżej 60 lat
- dla studentów poniżej 26 lat (tylko z legitymacją)
- dla uczniów szkół podstawowych poniżej 24 lat
8. Pamiętaj, aby przeczytać i zaznaczyć pola związane z Regulaminem. Najważniejsze punkty są poniżej w polu "Ważne informacje" aby przeczytać. Po zapoznaniu się kliknij na "Kupuję i płacę"
9. Następnie jeśli nie masz konta na naszej witrynie internetowej, wypełnij dane płatnika i kliknij "Kupuję i płacę"
10. Strona przekieruje Cię na strony pośredniczące w płatnościach. Wybierz metodę płatności i Bank, aby zapłacić za zamówiony przejazd.
Najważniejsze rzeczy, o których należy pamiętać przed podróżą:
1. Po zakupie biletu pasażer musi sprawdzić wszystkie dane zarejestrowane w bilecie.
2. Pasażer musi stawić się w miejscu odjazdu i odprawić się nie później niż 20 minut przed odjazdem.
3. Pojazd odjeżdża zgodnie z czasem lokalnym kraju wyjazdu.
4. Jeśli spóźnisz się na czas odjazdu zgodnie z godziną wykazaną na bilecie, koszt biletu nie zostanie zwrócony.
5. Podczas rejestracji w trasach międzynarodowych pasażer musi przedłożyć ważne dokumenty podróżne. Pracownicy mogą dodatkowo kontrolować i wymagać przedstawienia dodatkowych zezwoleń.
6. Organizator przewozu ma prawo odmówić przewozu pasażerowi: pod wpływem alkoholu, w brudnych ubraniach lub w inny sposób ograniczając lub zagrażając przejściu innych pasażerów. W takim przypadku kwota nie zostanie zwrócona pasażerowi.
7. pasażer jest zobowiązany przez granicę, wizę i inne zasady kraju, przez który przechodzi trasa. W przypadku naruszenia tych zasad, lub z innych powodów, pasażer nie może kontynuować swoją podróż zgodnie z harmonogramem, będzie on odmówił transportu bez refundacji.
8. W odniesieniu do paszportu, okresu ważności i ważności, w zakresie zgodności z przepisami wizowymi, legalnego lub nielegalnego pobytu w kraju, pasażer sam ponosi odpowiedzialność.
9. W autobusie nie można pić alkoholu, zażywać narkotyków, palić.
10. Aby zwrócić lub zmienić bilet, należy skontaktować się z biurem biletowym, w którym zakupiono bilet. Po zakupie biletu za pośrednictwem niniejszej witryny należy:
a) anulować bilet lub dokonać zmian za pośrednictwem koszyka zakupów online
lub
b) zgłosić zmianę lub powrócić do dyspozytora (biuro@gajaexpress.pl lub + 48725100600).
11. Zwroty dokonywane są zgodnie z zasadami. W przypadku zwrotu biletu, więcej niż 48 godziny przed godziną odjazdu, 80% ceny biletu zostanie zwrócone. Po zwrocie mniej niż 48 godzin na godzinę przed godziną odjazdu zwracany jest 50% ceny biletu.
12. Wszystkie strony biletu muszą być wydrukowane i sprawdzone pod kątem zawartości wskazanej na wszystkich potwierdzeniach.
13. Zakup biletu służy jako umowa pasażerska z warunkami przewozu firmy organizatora i przewoźnika.
14. Bilet jest dokumentem podróży. Fałszerstwo dokumentów jest zagrożone karą.
Bardzo ważne!!!
Jeśli masz wątpliwości lub nie jesteś pewny, że jesteś w odpowiednim miejscu wyjazdu, nie możesz znaleźć swojego pojazdu lub przewoźnika, który jest na bilecie, zalecamy skontaktowanie się z kierowcą telefonicznie +48697062697 15 minut przed planowaną godziną odjazdu! W przypadku, gdy połączenie nie jest możliwe, prosimy skontaktować się z gorącą linią przez numer telefonu lub Vibra +48725100600. W przypadku nieprzestrzegania niniejszych instrukcji i późniejszego odwołania, jest ono uważane za zbyt późne stawienie się pasażera w miejscu odjazdu.*
* Możliwe są odstępstwa od harmonogramu ruchu drogowego z powodu korków na drogach, niekorzystnych warunków pogodowych, opóźnień w urzędzie celnym (przy przekraczaniu granicy państwowej) lub nieprzewidzianych awarii pojazdu. Takie zdarzenia są nieprzewidywalne okolicznościami i przewoźnik nie może ponosić za nie odpowiedzialności. Prosimy również pamiętać, że przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w związku z połączeniami, które nie są przez niego zorganizowane.